شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

جامع ترین اخبار و اطلاعات سئو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

آموزش جلوگیری از خاموش شدن لپ‌تاپ با بستن در آن و تنظیمات باز و بسته کردن درب

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

تنظیمات ویندوز ۱۰ در حالت پیش‌فرض به این صورت است که اگر در لپ‌تاپ را ببندیم، سیستم به حالت خواب یا اسلیپ سوییچ می‌کند و همین‌طور در برخی لپ‌تاپ‌ها با باز کردن درب لپ‌تاپ، اگر قبلاً سیستم Sleep شده باشد، به صورت خودکار روشن شده و سریعاً به محیط ویندوز بر‌می‌گردد اما اگر قبلاً سیستم Shutdown شده …

منبع: مجله بی نه
آموزش جلوگیری از خاموش شدن لپ‌تاپ با بستن در آن و تنظیمات باز و بسته کردن درب

آموزش جلوگیری از خاموش شدن لپ‌تاپ با بستن در آن و تنظیمات باز و بسته کردن درب https://bneh.ir/4070/آموزش-جلوگیری-از-خاموش-شدن-لپتاپ-با-ب/ مجله خبری ای bneh.ir Mon, 12 Sep 2022 15:05:41 0000 تکنولوژی https://bneh.ir/?p=4070

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

تنظیمات ویندوز ۱۰ در حالت پیش‌فرض به این صورت است که اگر در لپ‌تاپ را ببندیم، سیستم به حالت خواب یا اسلیپ سوییچ می‌کند و همین‌طور در برخی لپ‌تاپ‌ها با باز کردن درب لپ‌تاپ، اگر قبلاً سیستم Sleep شده باشد، به صورت خودکار روشن شده و سریعاً به محیط ویندوز بر‌می‌گردد اما اگر قبلاً سیستم Shutdown شده …

منبع: مجله بی نه
آموزش جلوگیری از خاموش شدن لپ‌تاپ با بستن در آن و تنظیمات باز و بسته کردن درب

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

ساعت هوشمند نظامی + مقایسه و نظرات کاربران

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

محصولات مشابه 11% تخفیف + مشاهده سریع اتمام موجودی ساعت Amazfit GTS 2 mini 2,350,000 تومان 2,100,000 تومان 8% تخفیف + مشاهده سریع ساعت هوشمند HAYLOU RS4 1,250,000 تومان 1,150,000 تومان 9% تخفیف + مشاهده سریع ساعت هوشمند Haylou GST 860,000 تومان 780,000 تومان 6% تخفیف + مشاهده سریع دستبند Mi Band 7 1,580,000 تومان 1,480,000 تومان 1% تخفیف + مشاهده سریع ساعت …

منبع: مجله بی نه
ساعت هوشمند نظامی + مقایسه و نظرات کاربران

ساعت هوشمند نظامی مقایسه و نظرات کاربران https://bneh.ir/3415/ساعت-هوشمند-نظامی-مقایسه-و-نظرات-کاربر/ مجله خبری ای bneh.ir Tue, 16 Aug 2022 10:47:54 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=3415

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

محصولات مشابه 11% تخفیف مشاهده سریع اتمام موجودی ساعت Amazfit GTS 2 mini 2,350,000 تومان 2,100,000 تومان 8% تخفیف مشاهده سریع ساعت هوشمند HAYLOU RS4 1,250,000 تومان 1,150,000 تومان 9% تخفیف مشاهده سریع ساعت هوشمند Haylou GST 860,000 تومان 780,000 تومان 6% تخفیف مشاهده سریع دستبند Mi Band 7 1,580,000 تومان 1,480,000 تومان 1% تخفیف مشاهده سریع ساعت …

منبع: مجله بی نه
ساعت هوشمند نظامی مقایسه و نظرات کاربران

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

3 دلیل اصلی که مردم از اضافه کننده های توییتر استفاده می کنند

من یک کاربر وفادار Twitter Adder هستم. آیا می خواهید در توییتر اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ نرم افزار اضافه کننده توییتر یک انتخاب عالی است! Twitter Adder روی رایانه شما نصب می شود و برای شما وارد حساب توییتر شما می شود. سپس می توانید کارهای شگفت انگیز زیادی انجام دهید. وقتی از مکمل ها …

3 دلیل اصلی که مردم از اضافه کننده های توییتر استفاده می کنند https://hillbilly.ir/3-دلیل-اصلی-که-مردم-از-اضافه-کننده-های-تو/ https://hillbilly.ir/3-دلیل-اصلی-که-مردم-از-اضافه-کننده-های-تو/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 22 Jan 2022 20:19:31 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21536 من یک کاربر وفادار Twitter Adder هستم. آیا می خواهید در توییتر اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ نرم افزار اضافه کننده توییتر یک انتخاب عالی است! Twitter Adder روی رایانه شما نصب می شود و برای شما وارد حساب توییتر شما می شود. سپس می توانید کارهای شگفت انگیز زیادی انجام دهید. وقتی از مکمل ها …

من یک کاربر وفادار Twitter Adder هستم.

آیا می خواهید در توییتر اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

نرم افزار اضافه کننده توییتر یک انتخاب عالی است! Twitter Adder روی رایانه شما نصب می شود و برای شما وارد حساب توییتر شما می شود. سپس می توانید کارهای شگفت انگیز زیادی انجام دهید. وقتی از مکمل ها به صورت روزانه استفاده می کنم، اطلاعات کمی در مورد آنها دارم.

3 دلیل اصلی برای استفاده از دستیار دوست توییتر عبارتند از:

1. اتوماسیون هندزفری.

وقتی آینده را تصور می کنم، از یکی از دو چیز عکس می گیرم… یا همه ما برده های رباتی زیادی خواهیم داشت که برای ما کار می کنند، یا برده این روبات های فوق العاده برتر خواهیم بود. من به یکی امیدوارم و برای دیگری می ترسم! در مورد توییتر، شما می توانید ربات اددر خود را داشته باشید هیچ خطری برای برده شدن وجود ندارد…

2. دنبال کنید و ترک نکنید.

در زندگی واقعی، اگر می‌خواهید دوستان جدیدی پیدا کنید، آخرین کاری که انجام می‌دهید این است که شروع به دنبال کردن یک نفر کنید (شما یک استالکر هستید، شما) … اما در توییتر این چیز خوبی است! مردم دوست دارند دنبال شوند. آنها حتی با نشان دادن عشق و ادب شما را دنبال خواهند کرد. نرم افزار اضافه کننده توییتر شما می تواند افراد را به جای شما دنبال کند، منتظر بماند تا آنها شما را دنبال کنند و اگر شما را دنبال نکردند به زور آنها را حذف کند! به این ترتیب می توانید فالوورهای بیشتری در توییتر به دست آورید.

3. سریع!

اوهوش! آیا شما آن را می بینید؟

اوهوش! بعد دوباره برو!

اکثر نرم افزارهای اضافه کننده توییتر در مورد عملکرد خودکار بسیار سریع هستند. برخی از آنها کند و کند هستند، اما اکثر آنها مشکلی ندارند.

https://hillbilly.ir/3-دلیل-اصلی-که-مردم-از-اضافه-کننده-های-تو/feed/ 0

گرانترین ساعت مچی مردانه + مقایسه و نظرات کاربران

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

ساعت مچی یکی از ابزارهایی است که امروزه علاوه بر متوجه زمان شدن، کاربردهای دیگری نیز دارند که بر قیمت آن‌ها تاثیر گذار است. از جمله این کاربردها می‌توان به نمایش چند ساعت همزمان، تاریخ، قطب نما و… اشاره کرد. در بین ساعت‌هایی که در دنیا ساخته می‌شود، چند شرکت معروف وجود دارند که نمونه …

منبع: مجله بی نه
گرانترین ساعت مچی مردانه + مقایسه و نظرات کاربران

گرانترین ساعت مچی مردانه مقایسه و نظرات کاربران https://bneh.ir/3466/گرانترین-ساعت-مچی-مردانه-مقایسه-و-نظرا/ مجله خبری ای bneh.ir Sat, 20 Aug 2022 11:14:08 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=3466

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

ساعت مچی یکی از ابزارهایی است که امروزه علاوه بر متوجه زمان شدن، کاربردهای دیگری نیز دارند که بر قیمت آن‌ها تاثیر گذار است. از جمله این کاربردها می‌توان به نمایش چند ساعت همزمان، تاریخ، قطب نما و… اشاره کرد. در بین ساعت‌هایی که در دنیا ساخته می‌شود، چند شرکت معروف وجود دارند که نمونه …

منبع: مجله بی نه
گرانترین ساعت مچی مردانه مقایسه و نظرات کاربران

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

نکات کاربردی بازاریابی رسانه های اجتماعی – 7 نشانه برتر که شما بیش از حد در رسانه های اجتماعی درگیر هستید

بازاریابی رسانه های اجتماعی به ما دسترسی بیشتری نسبت به قبل می دهد. در فرهنگ “در حال رشد” ما، برخی تعجب می کنند که آیا می توان بیش از حد درگیر آن شد. به عنوان مثال سوزان موشارت، مادری استرالیایی، تمام خانواده خود از جمله 3 نوجوان را به مدت 6 ماه از داشتن وسایل …

نکات کاربردی بازاریابی رسانه های اجتماعی – 7 نشانه برتر که شما بیش از حد در رسانه های اجتماعی درگیر هستید https://hillbilly.ir/نکات-کاربردی-بازاریابی-رسانه-های-اجتم/ https://hillbilly.ir/نکات-کاربردی-بازاریابی-رسانه-های-اجتم/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 20 Jan 2022 20:04:28 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21435 بازاریابی رسانه های اجتماعی به ما دسترسی بیشتری نسبت به قبل می دهد. در فرهنگ “در حال رشد” ما، برخی تعجب می کنند که آیا می توان بیش از حد درگیر آن شد. به عنوان مثال سوزان موشارت، مادری استرالیایی، تمام خانواده خود از جمله 3 نوجوان را به مدت 6 ماه از داشتن وسایل …

بازاریابی رسانه های اجتماعی به ما دسترسی بیشتری نسبت به قبل می دهد. در فرهنگ “در حال رشد” ما، برخی تعجب می کنند که آیا می توان بیش از حد درگیر آن شد.

به عنوان مثال سوزان موشارت، مادری استرالیایی، تمام خانواده خود از جمله 3 نوجوان را به مدت 6 ماه از داشتن وسایل الکترونیکی محروم کرد. او داستان آنها را در کتاب “زمستان قطع ارتباط ما” (عنوان خوب) می گوید.

به مدت 6 ماه توصیه نمی کنم دوشاخه را جدا کنید. من از شما می خواهم که هوشیار باشید تا ببینید آیا واقعاً بیش از حد درگیر هستید یا خیر. و اگر متوجه شدید که … ممکن است گاهی اوقات برای یک هفته یا یک آخر هفته دوشاخه را جدا کنید.

برای این کار، در اینجا 7 نشانه اصلی وجود دارد که ممکن است بیش از حد درگیر آن باشید:

1. به نظر شما آیفون بدون آب برای دوش یا سینک، منطقی است؟ – آیا تا به حال از حمام یا حمام بیرون آمده اید تا توییت های خود را بررسی کنید؟ یا اس ام اس ورودی هست؟

یک ویدیوی Strange Al Yankovic به نام “White and Nerdy” وجود دارد که شخصیت اصلی را با یک دکل نشان می دهد که به او اجازه می دهد با لپ تاپ خود در دوش کار کند. می ترسیدم برایم معنی داشته باشد.

2. در حین رابطه جنسی توییت کردید – قسم می خورم که خلقش نکردم. من داستان‌هایی از افرادی شنیده‌ام که واقعاً توییت می‌کنند یا پیامک می‌فرستند. در مورد یک قاتل احساسات صحبت کنید!

اما همین امر در مورد توییت‌ها یا پیامک‌ها نیز صدق می‌کند، زمانی که با خانواده یا دوستان برای شام بیرون می‌روید. صحبت نکنید و پیامک ارسال نکنید. بی ادب افراد واقعی منتظر تعامل با شما هستند. مراقب باشید و حضور داشته باشید.

3. شما معتقدید که “دنیای واقعی فیزیک” فقط افزوده ای به زندگی آنلاین شماست – به نظر می رسد در افراد زیر 25 سال که هرگز دنیای محرومی را نشناخته اند شیوع بیشتری داشته باشد. اگر نگاهتان را از تلفن خود دور کنید و فکر کنید “اوه بله، واقعی است” ممکن است به این معنی باشد که شما هستید. وقتی خبرهای خوبی دریافت می کنید و اولین چیزی که فکر می کنید این است که “من نمی توانم صبر کنم تا این را در فیس بوک به اشتراک بگذارم”، ممکن است در خطر باشید.

4. وقتی “با صدای بلند می خندید” در واقع “LOL” می گویید – شنیدم که برادر بزرگ ما واقعاً این کار را کرده است. تنها چیزی که باید بگوییم OMG است. آیا ایمیل و یادداشت شما حاوی اختصارات است؟

5. شما معتقدید که کیبورد بالش خوبی می سازد – چند نفر از ما که زمان زیادی را صرف کار با رایانه خود می کنیم در انجام این کار شکست می خوریم؟ آیا متوجه شده اید که ساعت های زیادی گذشته است و احساس می کنید آنها را صرف ارسال پیام های فوری برای افرادی کرده اید که به سختی می شناسید..؟ شاید زمان آن رسیده باشد که از رایانه های همراه دور شوید.

6. در حین یک فیلم به سینما پیام می دهید و معتقدید که هیچ کس نور گوشی شما را نمی بیند – مگر فوری، لازم نیست. در حالی که آنجا هستید از فعالیت هایی که در آن شرکت می کنید لذت ببرید. نتیجه تخلف باید تمیز کردن کف تئاتر باشد. با زبانت

7. وقتی دوستان یا خانواده شما در فیس بوک یا توییتر نیستند، به ندرت با آنها صحبت می کنید – مطمئن شوید که هنوز با مردم به صورت واقعی در تماس هستید.

در حالی که نزدیک ترین دنیای متصل مزایای زیادی برای مشاغل و مشتریان دارد، خطراتی نیز وجود دارد. شما می خواهید بتوانید روابط IRL یا “در زندگی واقعی” ایجاد و حفظ کنید. مانند همه چیز، تعادل مهم است.

بسیاری از مردم از فناوری برای پنهان کردن و جدا کردن خود از زندگی واقعی و روابط واقعی استفاده می کنند. شاید به این دلیل است که آنها به اعتماد واقعی نیاز دارند و خطر آسیب برای شما وجود دارد. اما روابط واقعی تقریباً هر روز هفته برنده می شوند.

اگر به هر یک از این سؤالات پاسخ «بله» بدهید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که حتی برای 24 ساعت متوقف شوید. بیرون بروید و با افراد واقعی در دنیای واقعی صحبت کنید.

https://hillbilly.ir/نکات-کاربردی-بازاریابی-رسانه-های-اجتم/feed/ 0

چه کسانی کامپیوتر را اختراع کردند

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

 همانطور که در پایگاه ویدیویی فونل می توانید ویدئوهای انواع سیستم های کامپیوتری را مشاهده کنید. این سوال پیش می آید که آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده اید اولین کامپیوتر جهان چگونه و توسط چه شخصی ساخته شده است؟ قبل از پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم مفهوم کامپیوتر چیست. …

منبع: مجله بی نه
چه کسانی کامپیوتر را اختراع کردند

چه کسانی کامپیوتر را اختراع کردند https://bneh.ir/2103/چه-کسانی-کامپیوتر-را-اختراع-کردند/ مجله خبری ای bneh.ir Wed, 01 Jun 2022 03:27:33 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=2103

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

 همانطور که در پایگاه ویدیویی فونل می توانید ویدئوهای انواع سیستم های کامپیوتری را مشاهده کنید. این سوال پیش می آید که آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده اید اولین کامپیوتر جهان چگونه و توسط چه شخصی ساخته شده است؟ قبل از پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم مفهوم کامپیوتر چیست. …

منبع: مجله بی نه
چه کسانی کامپیوتر را اختراع کردند

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

5 راه برای شناسایی ترافیک ربات به وب سایت شما

هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری …

5 راه برای شناسایی ترافیک ربات به وب سایت شما https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/ https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 22 Jan 2022 12:17:43 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21520 هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری …

هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری بیشتر و ایجاد اعتماد به تبلیغ‌کنندگان برای بهبود استراتژی‌هایشان، به جذب کاربران بیشتر کمک می‌کند.

هر صحنه اما جنبه تاریک خود را دارد. همانطور که تجارت آنلاین شما رشد می کند، این احتمال اجتناب ناپذیر وجود دارد که نیمی از ترافیک اینترنت شما از ربات ها باشد. ترافیک ربات، به عبارت ساده، ترافیک غیر انسانی است که توسط عنکبوت ها و روبات ها به وب سایت شما می رسد. این ترافیک بازاریابان را فریب می دهد و فکر می کنند که کاربران قانونی وب دارند که به سایت آنها دسترسی دارند اما در واقع هرزنامه است که معمولاً ترافیک با کیفیت پایینی است که داده های جمع آوری شده شما را دستکاری می کند.

بنابراین چگونه مردم از وجود ربات‌هایی که باعث ترافیک سایت شما می‌شوند مطلع می‌شوند؟ به عبارت دیگر، چگونه می توانید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان وب سایت شما انسان هستند و ربات نیستند؟

برندها می توانند ترافیک ربات را با نظارت، ردیابی و تجزیه و تحلیل معیارهای سایت زیر شناسایی کنند:

روند ترافیک

ترافیک اینترنت معمولاً در طی یک دوره زمانی به تدریج افزایش می یابد. این رشد به فعالیت های شما مانند بازاریابی ارگانیک، بازاریابی دستمزد، کیفیت کبد و غیره بستگی دارد. بنابراین اگر در یک روز یا یک هفته شاهد افزایش ناگهانی ترافیک شدید، باید زنگی را برای آن به صدا درآورید که می تواند ترافیک بدون سرنشین باشد. چنین ترافیکی گرافیک معمولی را مخدوش می کند و بازاریابان را به این باور می رساند که در واقع ترافیک زیادی را به وب سایت خود وارد می کنند.

نرخ پرش

یک سایت پر از ربات ها نرخ تبدیل بالاتری را نشان می دهد. نرخ های خروج زیر 50% و بین 20-25% بسته به ماهیت کسب و کار شما قابل قبول و سالم در نظر گرفته می شوند. با توجه به همین نکته، موقعیت‌هایی وجود دارد که نرخ پرش به پایین‌ترین حد غیرقابل اجرا، مانند 10 درصد، یا به بالاترین غیرقابل اجرا مانند 95 درصد افزایش می‌یابد که ممکن است نشان دهنده مشکوک بودن فعالیت ربات در وب‌سایت شما باشد.

منابع ترافیک

ترافیک از سه نوع اول کانال یا منبع – ارگانیک، مستقیم و ارجاع می آید. در طول یک حمله ربات، ورودی ترافیک از یک منبع مستقیم می آید. ترافیک سالم و تحت هدایت انسان اغلب از اخبار و منابع طبیعی مانند رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو می آید، جایی که شما تلاش خود را افزایش می دهید.

بازدید به صفحه

اینها ساده و آسان برای شناسایی هستند. در صورت مشاهده چندین بازدید از یک IP در مدت زمان کوتاه می توانید مطمئن باشید که ربات ها به وب سایت شما حمله کرده اند. این ربات ها اغلب سایت شما را در فواصل زمانی منظم پر می کنند، که چرخش های غیر طبیعی را در نمودار ترافیک معمولی شما نشان می دهد.

موقعیت جغرافیایی غیرمنتظره

حتی اگر تعداد بازدیدکنندگانی که به سایت شما می آیند از نظر جغرافیایی پراکنده باشد، همچنان می توانید ربات ها را به دقت شناسایی کنید اگر مخاطبان هدف شما به جایی که هستید نزدیک نباشند. اگر مشتریان منظمی دارید که از موقعیت «x» از سایت شما بازدید می کنند و ناگهان موجی از مشتریان از موقعیت «y» به وجود می آید، این می تواند نشانه ای از ترافیک ربات باشد.

ابزارهای زیادی در اینترنت برای شناسایی و فیلتر کردن این گونه ربات ها و جلوگیری از بازگشت آنها به سایت شما وجود دارد. جستجوهای روزانه یا هفتگی سایت شما برای نظارت و مسدود کردن ترافیک ربات خوب است.

https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/feed/ 0

بحران هویت: محافظت از خود در برابر سرقت عکس

برای عکاسانی که با مجوز کپی کار ما زندگی می‌کنند، دیدن این که چقدر راحت می‌توان آن را از سایت دانلود کرد، در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، یا از روش‌های دیگر بدون رضایت یا غرامت استفاده کرد، خسته‌کننده است. حتی بدتر از آن، داشتن طرح های منحصر به فرد و تصاویر جعلی که برای …

بحران هویت: محافظت از خود در برابر سرقت عکس https://hillbilly.ir/بحران-هویت-محافظت-از-خود-در-برابر-سرقت/ https://hillbilly.ir/بحران-هویت-محافظت-از-خود-در-برابر-سرقت/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 26 Jan 2022 16:46:59 0000 طراحی و سئو وب سایت https://www.hillbilly.ir/?p=21767 برای عکاسانی که با مجوز کپی کار ما زندگی می‌کنند، دیدن این که چقدر راحت می‌توان آن را از سایت دانلود کرد، در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، یا از روش‌های دیگر بدون رضایت یا غرامت استفاده کرد، خسته‌کننده است. حتی بدتر از آن، داشتن طرح های منحصر به فرد و تصاویر جعلی که برای …

برای عکاسانی که با مجوز کپی کار ما زندگی می‌کنند، دیدن این که چقدر راحت می‌توان آن را از سایت دانلود کرد، در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، یا از روش‌های دیگر بدون رضایت یا غرامت استفاده کرد، خسته‌کننده است. حتی بدتر از آن، داشتن طرح های منحصر به فرد و تصاویر جعلی که برای ایجاد پروفایل های جعلی استفاده می شود. من بارها قربانی سرقت عکس شده ام. من اخیراً یکی از تصاویری را دیدم که می توانم در بیش از ده ها وب سایت بفروشم، و حتی بر روی جلد منتشر شد … حتی اگر من حتی یک مجوز را روی آن تصویر نفروختم.

سرقت عکس همیشه یک نگرانی است، اما پیشرفت تکنولوژی سرقت عکس را آسان‌تر کرده است – به آسانی کپی و چسباندن. برای اثبات نظرم: در حین نوشتن این مقاله بلافاصله از وب سایت Getty Images سرقت کردم. (نیازی به تماس با پلیس نیست… من کار خودم را دزدیدم.) Getty یک ویژگی محافظت از کپی را نصب کرده است، و هنگامی که نشانگر ماوس خود را روی تصویر قرار می دهید، یک نسخه بزرگتر با یک واترمارک بزرگ در بالای آن ظاهر می شود. من نسخه بدون علامت را ترجیح می دهم، بنابراین فقط روی دکمه “Print Screen” در رایانه خود کلیک کردم، و تصویر را در یک برنامه طراحی قرار دادم (اگر… یک پردازنده نیز ممکن است خوب کار کند). به منطقه مورد علاقه ام رفتم و احتمالاً 60 ثانیه بود … voila! محتوای رایگان. اگر از آیفونم استفاده می کردم کمی بیشتر طول می کشید.

برای نسلی که در فیس‌بوک و توییتر بزرگ شده‌اند، دزدی عکس در ذهن آنها جرم نیست، یا با نیت مخرب انجام می‌شود… اشتراک‌گذاری و اشتراک‌گذاری مجدد محتوا به یک روش معمول در زندگی روزمره تبدیل شده است. تنها راه واقعی برای جلوگیری از به اشتراک گذاشتن کار ما این است که هرگز آن را در اینترنت پست نکنیم. اما این یک گزینه قابل دوام در جامعه امروزی که دارای اینترنت فعال و دیوانه از موبایل است، نیست. پس بیایید بدترین سناریو را بسازیم: شما عکس‌های ارزشمند خود را در اینترنت پست کردید و یک فرد ناشناس به روشی مخرب از آن کپی گرفت و بدون اجازه از آن استفاده کرد. درباره آن چکار میتونید بکنید؟

حقوق خود را بدانید

در ایالات متحده، زمانی که دکمه شاتر را فشار می‌دهید، حق نشر یک تصویر را دارید. این خبر خوبی است، زیرا قانون کپی رایت فدرال پس از ایجاد آثار ما از سرقت تصویر محافظت می کند. برخی از استثنائات این قانون وجود دارد، مانند زمانی که یک قرارداد “کار اجاره ای” وجود دارد و مشتری حق چاپ تصویر را به عکاس می پردازد. در این زمینه نباید منطقه سبز قانونی وجود داشته باشد، زیرا عکاس و مشتری توافق نامه قانونی مبنی بر این موضوع دارند.

خبر بد این است که حق نسخه برداری که توسط قانون فدرال به آن اعطا شده است با همه زنگ ها و سوت ها نیست، بلکه حق محافظت از کار ما و کنترل استفاده از آن است. همچنین اجازه نمی دهد دستمزد – حق شکایت برای غرامت مالی. برای معرفی ناقض حق چاپ به دادگاه و مطالبه پول برای قرارداد، تصویر باید در کتابخانه کنگره نیز ثبت شود. هزینه کمی وجود دارد، و اسناد باید با یک کپی از تصویر (ها) برای کپی رایت همراه باشد … ارزش سرمایه گذاری را دارد.

توجه به این نکته ضروری است که قانون کپی رایت نیز محدودیت های خاصی را برای دارندگان حق چاپ ایجاد می کند. قوانین استفاده منصفانه وجود دارد که اجازه می دهد از تصاویر ما استفاده و تکثیر شود، بدون رضایت، زمانی که در جهت منافع عمومی باشد. به طور کلی استفاده منصفانه در دسته بندی اطلاعات گزارش دهی، آموزشی و سایر استفاده های غیرتجاری قرار می گیرد. برای مثال، یک استاد کالج ممکن است از یک وب سایت عکس بگیرد تا در ارائه کلاس درس از آن استفاده کند. اما همین تصویر که از سایت گرفته شده و در کتابی منتشر شده است که می تواند در یک کتابفروشی در محوطه دانشگاه فروخته شود، اکنون موضوع نقض حق چاپ است.

یک تصور اشتباه رایج که من اغلب می بینم، به خصوص در مورد مدل هایی که با آنها کار می کنم، این است که موضوع تصویر به آن شخص مالکیت حق چاپ را نیز می دهد. در واقع، هویت یک تصویر به هیچ وجه حق چاپ را اعطا نمی کند، مگر اینکه توافق نامه ای رسمی داشته باشید که خلاف آن را بیان کند. با این حال، اگر از تصویر برای تصحیح شما یا آسیب رساندن به شهرت شما استفاده شود، همچنان حق قانونی در مورد مسائلی مانند افترا دارید.

رسانه های اجتماعی

اگر کسی عکس شما را بدزدد و آن را بفرستد، از فیس بوک یا توییتر انتظار نداشته باشید که از طرف شما عمل کنند. شرایط قرارداد خدمات (مقالات بلند مدتی که هنگام ایجاد حساب کاربری می پذیرند) حاوی کلماتی است که برای محافظت از شرکت آنها در برابر مسئولیت حق چاپ یا نقض اموال قانونی طراحی شده است. من پا را فراتر می گذارم و پیشنهاد می کنم که رسانه های اجتماعی اصلی به شکل اشتراک گذاری محتوا و توزیع مجدد، سرقت عکس و نقض حق نسخه برداری را بسیار تشویق می کنند. هر چیزی که کاربران را از ارسال، مشاهده، لایک و نظر بازدارد، به معنای میلیون‌ها بازدید بیشتر از صفحه آن‌ها و درآمد میلیون‌ها دلاری از همه تبلیغات صریح است که او به آن اضافه می‌کند.

جایی که سایت های رسانه های اجتماعی به نام شما کار می کنند در مورد سرقت هویت است. تخمین زده می شود که 80 میلیون پروفایل کاربر جعلی تنها در فیس بوک وجود دارد که بسیاری از آنها توسط شرکت ها یا نرم افزارهای “ربات” برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی به ما یا افزایش تعداد طرفداران استفاده می شود. اما برخی سعی می کنند خودشان را گول بزنند که انگار نیستند. در صنعت مدلینگ، متأسفانه، عکس های مدل اغلب برای ایجاد پروفایل های آنلاین جعلی دزدیده می شوند. دلایل متفاوت است: شاید یک طرفدار که برای عکس های شخصی مدل ماهیگیری می کند. یا فرد ناراضی که به دنبال تهمت زدن به دیگران است. من همچنین عکس های مدل من را دیدم که در سایت پورنو اسکورت به سرقت رفته و استفاده شده است. باید تصور کنم که برخی از مشتریان تعجب می کنند وقتی دختری که درب منزل آنها ظاهر شده دختر زیبایی نیست که آنها آنلاین انتخاب کرده اند. متأسفانه تر، از اعتبارنامه های جعلی برای جمع آوری اطلاعات تماس واقعی از مدل هایی مانند شماره تلفن، آدرس، رمز عبور و موارد دیگر استفاده شد.

مانند هر پرونده حقوقی: اگر مشکل خاصی دارید، بهتر است از یک شورای حقوقی حرفه ای مشاوره بگیرید. وکلایی هستند که در موضوعات حق چاپ تخصص دارند یا سرقت را کشف می کنند. اگر اطلاعات آنلاین جعلی با نام و اعتبار خود پیدا کردید، فوراً با سایت یا خدمات میزبانی تماس بگیرید. اکثر سایت هایی مانند فیس بوک دارای صفحه ای در سیستم Add-on هستند که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات جعلی را گزارش کنند یا سرقت را تشخیص دهند.

از تصویر محافظت کنید

هنگامی که عکس های شما به صورت آنلاین منتشر می شوند، محافظت از خود تقریبا غیرممکن است. استفاده از نسخه های کوچک و با وضوح پایین می تواند مانع باشد، اما فقط برای کسانی که به سرقت تصویر با کیفیت بالا اهمیت می دهند. سال‌ها پیش، کدنویس‌ها در وب‌سایت‌ها «اسکریپت‌هایی» ایجاد کردند تا بینندگان را از استفاده از دکمه سمت راست ماوس برای ترجمه و چسباندن تصاویر از یک وب‌سایت جلوگیری کنند. اما به راحتی با تکنیک های کم فناوری مانند روش Screen Print که قبلاً ذکر کردم، دستکاری می شود. برنامه‌های مدیریت حقوق دیجیتال و کنترل تصویر ایجاد شدند تا به صاحبان حق چاپ اجازه دهند تا نحوه و مکان استفاده آنلاین از تصاویر خود را پیگیری کنند. اما باز هم این روش ها به راحتی شکست می خورند.

تا اینجای کار، به نظر می رسد ساده ترین و بهترین گزینه برای جلوگیری از سرقت، درج نشانگرهای بزرگ در تصویر باشد. بله، لوگوی غیر شفاف روی یک تصویر کار ما را بد می کند. اما به نظر می رسد که بسیاری از چاپگرهای عکس بالقوه را نیز متوقف می کند. و مانند یک پرچم قرمز بزرگ عمل می کند و به بینندگان وب اجازه می دهد بدانند که شخصی بدون اجازه از یک تصویر استفاده می کند. این یک روش اثبات احمقانه نیست. در کار من، به نظر می رسد که بسیاری از دزدها اهمیتی نمی دهند که عکس های خود را با نوشته “کپی اثبات” روی آنها قرار دهند. و گاهی اوقات می توان واترمارک را به راحتی با فتوشاپ حذف کرد. من خودم یکی از عکس‌هایم را دزدیدم، لوگو حذف شد و سپس عکس ویرایش شده روی آگهی‌های چاپی که یکی از بزرگترین راهپیمایی‌های سالانه در شیکاگو را تبلیغ می‌کرد، استفاده شد. این پرونده به صورت خصوصی در حال رسیدگی است و من نامی را اعلام نمی کنم.

شما تصاویر را دیده اید

پیگیری نحوه و مکان استفاده از عکس های ما تقریبا غیرممکن بود. اما اکنون، فناوری جدید، جستجوی آنلاین تصویر را به سادگی کلیک راست یا کپی و چسباندن کرده است. شرکت‌هایی مانند Tineye.com که «جستجوی معکوس» نامیده می‌شوند، اینترنت را ترکیب کرده و میلیون‌ها تصویری را که در سایت پیدا می‌کنند فهرست‌بندی می‌کنند. وقتی کاربر عکس خود را در Tineye آپلود می‌کند یا پیوندی به یک وب‌سایت با تصویری به عنوان مرجع ارائه می‌کند، این سرویس آن داده‌ها را تأیید می‌کند و بازی‌هایی را که پیدا می‌کند بیرون می‌دهد. این فناوری رایگان و تار است و Tineye می‌تواند فراتر از اصول اولیه مقایسه‌های ساده تصاویر را ببیند. همچنین می‌تواند نمونه‌هایی را ببیند که در آن عناصر متن و قالب به تصویر منبع اضافه شده‌اند، مانند یک تصویر جلد.

گوگل نیز وارد بازی جستجوی عکس معکوس شده و نتایج خوبی کسب کرده است. در رایانه شخصی، تنها کاری که باید انجام دهم این است که روی تصویری که در مرورگر پیدا می‌کنم کلیک راست کرده، سپس «جستجوی Google برای این تصویر» را از گزینه‌های باز شده انتخاب کنید. من متوجه شده ام که گوگل اغلب تصاویر مرتبط تری را نسبت به Tineye برمی گرداند. اما هر موتور جستجو مجموعه ای متفاوت از نتایج را پیدا می کند و من همیشه از دو موتور جستجو استفاده می کنم.

این ایده خوبی است که همه گهگاه «جستجوی مزخرف» را به نام خود انجام دهند. ممکن است از آنچه در اینترنت پیدا می کنید شگفت زده شوید. شما نه تنها باید فیس بوک، توییتر و دیگر سایت های رسانه های اجتماعی را چک کنید، بلکه باید خود را نیز به طور منظم در گوگل بررسی کنید. هنگامی که خود را صدا می کنید فقط به نام کوچک خود نچسبید، تغییراتی مانند نام قانونی کامل، نام خانوادگی (کوتاه)، نام در کلمات قرض گرفته شده و غیره را امتحان کنید. موتورهای جستجوی مختلف نتایج متفاوتی تولید می کنند، بنابراین جستجوی خود را در یاهو، بینگ و غیره تکرار کنید.

در نتیجه

هیچ چیزی در شکاف وجود ندارد. به عنوان عکاس، اگر کارمان را به مردم نشان ندهیم، خودمان را تبلیغ نمی کنیم. حقیقت این است که گاهی لازم است تصویر خود را بیرون بیاوریم، به امید بهترین ها، اما آماده شدن برای بدترین ها.

لطفاً از وب‌سایت اداره حق نشر ایالات متحده به نشانی http://www.copyright.gov/ برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام

https://hillbilly.ir/بحران-هویت-محافظت-از-خود-در-برابر-سرقت/feed/ 0

از بین رفتن مشتریان خرده فروشی وفادار در عصر دیجیتال

مشتریان خرده‌فروشی وفادار مدت‌هاست که به خرده‌فروشان آجر و ملات (BM) برتری نسبت به رقبای خود داده‌اند. با این حال، ظهور اینترنت و متعاقب آن توسعه کانال خرید آنلاین، رفتار خرید مشتریان خرده‌فروش را تغییر داده است. اگرچه خرده‌فروشان BM میلیون‌ها دلار در برنامه‌های وفاداری مشتری سرمایه‌گذاری کرده‌اند، راحتی، سرعت و مجموعه‌ای از محصولاتی که …

از بین رفتن مشتریان خرده فروشی وفادار در عصر دیجیتال https://hillbilly.ir/از-بین-رفتن-مشتریان-خرده-فروشی-وفادار-د/ مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 28 Jan 2022 00:55:23 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21915 مشتریان خرده‌فروشی وفادار مدت‌هاست که به خرده‌فروشان آجر و ملات (BM) برتری نسبت به رقبای خود داده‌اند. با این حال، ظهور اینترنت و متعاقب آن توسعه کانال خرید آنلاین، رفتار خرید مشتریان خرده‌فروش را تغییر داده است. اگرچه خرده‌فروشان BM میلیون‌ها دلار در برنامه‌های وفاداری مشتری سرمایه‌گذاری کرده‌اند، راحتی، سرعت و مجموعه‌ای از محصولاتی که …

مشتریان خرده‌فروشی وفادار مدت‌هاست که به خرده‌فروشان آجر و ملات (BM) برتری نسبت به رقبای خود داده‌اند. با این حال، ظهور اینترنت و متعاقب آن توسعه کانال خرید آنلاین، رفتار خرید مشتریان خرده‌فروش را تغییر داده است.

اگرچه خرده‌فروشان BM میلیون‌ها دلار در برنامه‌های وفاداری مشتری سرمایه‌گذاری کرده‌اند، راحتی، سرعت و مجموعه‌ای از محصولاتی که مشتریان به صورت آنلاین از آن‌ها لذت می‌برند، بسیاری از مشتریان وفادار را فریب داد. این امر با بسته شدن هزاران فروشگاه خرده‌فروشی و ناپدید شدن مارک‌های خرده‌فروشی معروف در چند سال گذشته آشکار می‌شود.

چالش بزرگ خرده فروشان BM بازگرداندن مشتریان به فروشگاه هایشان است. پس از آن، خرده فروشان باید یک استراتژی برای بازگرداندن آنها داشته باشند. به عبارت دیگر، مشتریان خود را دوباره وفادار کنند …

مشتریان خرده فروشی وفادار چه هستند؟

بر اساس بازاریابی وفاداری روابط عمومی، وفاداری مشتری یک گرایش نگرشی و رفتاری برای ترجیح یک برند بر سایرین است. این ممکن است به دلیل رضایت از محصول یا خدمات، راحتی یا عملکرد آن، یا صرفاً آشنایی و راحتی با برند باشد.

وفاداری در چهار مرحله – شناختی، عاطفی، همبستگی و عملی شکل می گیرد.

وفاداری شناختی – در مرحله اول وفاداری، مشتریان انتظارات ارزشی و ترجیح یک برند را نسبت به سایر جایگزین های موجود توسعه می دهند.

وفاداری عاطفی – در اینجا مصرف کنندگان شروع به ایجاد علاقه یا نگرش نسبت به نام تجاری بر اساس تجربه رضایت بخش فزاینده با نام تجاری می کنند.

وفاداری مفهومی – مرحله سوم که به قصد رفتاری مصرف کننده محدود می شود. مصرف کننده عمیقاً متعهد به خرید برند است.

وفاداری عمل – جایی است که میل و نیت در حالت وفاداری قبلی به اعمال یا رفتار وفاداری واقع بینانه تبدیل شده است.

برای به دست آوردن مشتریان خرده فروشی وفادار، نیاز به زمان، پول و تعهد خرده فروشان است. این فرآیند، بیشتر در فروشگاه خرده فروش BM در مرکز خرید محلی انجام شد. با این حال، مشتریان خرده‌فروشی در عصر دیجیتال می‌توانند در هر مکان، در هر زمان و با بهترین قیمت خرید کنند.

بنابراین، خرده فروشان BM باید در برنامه های وفاداری مشتریان خود تجدید نظر کنند. آنها باید دریابند چه چیزی مشتریانشان را “خوشحال” می کند. اینترنت و کانال خرده فروشی آنلاین چگونه بر رفتار خرید آنها در خرده فروشی ها تأثیر گذاشته است؟

مشتریان خرده فروشی وفادار در خرده فروشی چند کانالی

امروزه خرده فروشان می توانند تنها به بیش از یک کانال برای تجارت با آن تکیه کنند. در نتیجه، اکثر خرده فروشان BM تجارت الکترونیک را برای تبدیل شدن به خرده فروشان Bricks and Clicks اتخاذ کردند. از سوی دیگر، خرده‌فروشان آنلاین شروع به افتتاح فروشگاه‌های فیزیکی کردند تا به عنوان نمایشگاه برای محصولات خود خدمت کنند. در واقع، مشتریان خرده فروشی وفادار باید خارج از کانال های سنتی خرده فروشی پیدا شوند.

تیفانی مارشال می‌گوید: «در عصر دیجیتال، مشتریان شما برنامه‌هایی دارند که به آنها اجازه می‌دهد محصولات را جستجو کنند، محصولات را مقایسه کنند، محصولات را بررسی کنند، قیمت‌ها را بررسی کنند، قیمت‌ها را مقایسه کنند و حتی محصول را بدون اینکه قدمی در فروشگاه شما بگذارند بخرند». بنابراین خرده فروشان برای بازگرداندن مشتریان خرده فروشی وفادار خود چه کاری باید انجام دهند؟

Media Genesis پیشنهاد می کند که خرده فروشان برای بازگرداندن مشتریان خرده فروشی وفادار، اقدامات زیر را انجام دهند:

یک ارتباط عاطفی ایجاد کنید – چه از طریق محتوای انحصاری یا پاداش، ایجاد احساس خاص در مصرف کننده بخش مهمی از وفاداری به برند است.

شخصی سازی – شما داده های مشتری خود را دارید. از آن به نفع خود استفاده کنید! با اطمینان از اینکه (تقریبا) سفارشی برای مصرف کننده شما ساخته شده است، محتوای خود را مرتبط و جذاب کنید.

از داده‌های خود استفاده کنید – از داده‌ها، تجزیه و تحلیل‌ها و قابلیت‌های کسب‌وکار دیجیتالی خود برای فراتر از پاداش‌ها استفاده کنید. از اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده‌اید استفاده کنید تا واقعاً تحلیل کنید که مشتریان شما چگونه می‌خواهند با برند شما درگیر شوند و یک استراتژی برای انجام آن بسازید.

یک حضور آنلاین فعال ایجاد کنید – چشم پوشی از یک وب سایت خوب و حضور آنلاین قوی اساساً یک حکم اعدام در بازار دیجیتال امروزی است. اکثر مصرف کنندگان ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند و نداشتن یک وب سایت آسان برای استفاده مانند حذف نام تجاری شما از گفتگو است. فقط گذاشتن پست در شبکه های اجتماعی کافی نیست. مکالمه ایجاد کنید، به مشتریان پاسخ دهید، و کمک کنید تا خدمات مشتری به یک تجربه 360 درجه تبدیل شود.

دنیاهای خود را ادغام کنید – با شناسایی تمام نقاط تماس مهمی که ممکن است با مصرف کنندگان خود داشته باشید، تجربه آنلاین به آفلاین را کاملاً رایگان کنید. اگر مصرف‌کننده دائماً برند شما را به قیمت‌های خوب آنلاین متصل ببیند، حتی ممکن است بازدهی را در ترافیک پیاده‌روی مشاهده کنید. هنگامی که آنها به چیزی نیاز دارند، برند شما در بالای ذهن آنها خواهد بود.

کار را آسان کنید – به عنوان یک تجارت، اکنون باید ارائه تعاملات با کیفیت و لذت بخش با مصرف کنندگان خود را در اولویت قرار دهید. این بهترین راه برای ایجاد ارتباط پایدار با مشتری در عصر دیجیتال است. اگر حضور شما در وب برخی از کارهای سنگین را برای مصرف‌کننده‌تان انجام دهد و رسیدن به هدف نهایی را برای آنها آسان‌تر کند، کیفیت تجربه طنین‌انداز می‌شود و آنها برای چیزهای بیشتری بازخواهند گشت.

نتیجه گیری

خرید آنلاین سبک زندگی پرمشغله مردم مدرن را برآورده می کند و رواج آن نمایانگر رشد اقتصاد خانه نشینی است. همچنین، اینترنت، کلان داده، اینترنت اشیا و رسانه های اجتماعی شیوه تعامل مشتریان با خرده فروشان خود را متحول کرده است. با این حال، نمی‌دانم که مشتریان خرده‌فروش چقدر می‌توانند نسبت به یک ربات چت وفادار باشند؟

در نهایت، آیا مرگ مشتری خرده فروشی وفادار آغاز شده است؟

از بازاریابی اجتماعی برای کسب درآمد و پیدا کردن دوستان جدید استفاده کنید

بازاریابی اجتماعی ابزاری عالی برای افزایش درآمد و ملاقات با مردم در سراسر جهان است. در این مقاله می خواهیم در مورد چند کار که می توانید انجام دهید تا از طریق بازاریابی اجتماعی پول بیشتری کسب کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید صحبت کنیم. یکی از چیزهایی که من در مورد اینترنت دوست دارم …

از بازاریابی اجتماعی برای کسب درآمد و پیدا کردن دوستان جدید استفاده کنید https://hillbilly.ir/از-بازاریابی-اجتماعی-برای-کسب-درآمد-و-پ/ https://hillbilly.ir/از-بازاریابی-اجتماعی-برای-کسب-درآمد-و-پ/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 19 Jan 2022 19:58:30 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21379 بازاریابی اجتماعی ابزاری عالی برای افزایش درآمد و ملاقات با مردم در سراسر جهان است. در این مقاله می خواهیم در مورد چند کار که می توانید انجام دهید تا از طریق بازاریابی اجتماعی پول بیشتری کسب کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید صحبت کنیم. یکی از چیزهایی که من در مورد اینترنت دوست دارم …

بازاریابی اجتماعی ابزاری عالی برای افزایش درآمد و ملاقات با مردم در سراسر جهان است. در این مقاله می خواهیم در مورد چند کار که می توانید انجام دهید تا از طریق بازاریابی اجتماعی پول بیشتری کسب کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید صحبت کنیم.

یکی از چیزهایی که من در مورد اینترنت دوست دارم این است که چگونه به افرادی که از نظر اجتماعی تمایلی ندارند در ملاقات با افراد فعال تر شوند. این کار را می توان با کامپیوتر، دسترسی به اینترنت و کمی کار سخت در اینترنت انجام داد. نکته دیگر این است که برای افرادی که می خواهند درآمد بیشتری کسب کنند، راه های زیادی برای تبلیغ محصولات خود در اینترنت از طریق بازاریابی اجتماعی وجود دارد. یکی از محبوب ترین آنها استفاده از شبکه های اجتماعی برای ملاقات با مردم و هدایت ترافیک به وب سایت یا وبلاگ شما است.

در حال حاضر دو تا از محبوب ترین شبکه های اجتماعی توییتر و فیسبوک هستند. جالب است که چند نفر از این ها در وب سایت ها برای ارتباط با مردم استفاده می کنند. باور کنید یا نه در بسیاری از موارد جایگزین ایمیل و پیامک های تلفنی می شود. وقت گذرانی در اینترنت و تماشای آنچه در صفحات افراد مختلف اتفاق می افتد می تواند اعتیاد آور باشد. توییتر همچنین شکل بسیار قدرتمندی از میکرو وبلاگ نویسی است که رئیس جمهور ایالات متحده برای ارتباط با دنبال کنندگان خود از آن استفاده می کند. به عنوان یک بازاریاب اینترنتی، می توانید با فالوورها و دوستان خود در ارتباط باشید و آنها را از محصولات جدیدی که ارائه می کنید مطلع کنید. اگر در یک برنامه بازاریابی شبکه ای هستید، می توانید با گفتن چیزی به دوستان خود، آن را به روشی بی معنی تبلیغ کنید. بسیاری از مردم متوجه شده اند که یو تیوب متعلق به گوگل است و راهی عالی برای هدایت ترافیک به یک وب سایت است. هنگامی که مردم جستجوهای آنلاین انجام می دهند، گوگل شروع به جایگزینی وب سایت ها و وبلاگ ها با ویدیوها کرده است.

اگر می‌خواهید ویدیو بسازید، می‌توانید از آن برای آموزش کسب‌وکارتان در اینترنت به مردم استفاده کنید. طبیعی است که آنها پس از تماشای آنلاین ویدیوی شما، به وب سایت یا وبلاگ شما مراجعه کنند و محصول شما را بخرند. برخی دیگر از وبلاگ های خود به عنوان راهی برای تولید خوانندگان وفادار و به عنوان یک ابزار تحقیق استفاده می کنند. این یک شکل بسیار خوب از بازاریابی اجتماعی است که می تواند بسیار سرگرم کننده و همچنین راهی برای کسب درآمد باشد.

همانطور که می بینید بازاریابی اجتماعی به یک مرکز رایج در زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است. به عنوان یک بازاریاب اینترنتی، می توانید هر روز با استفاده از این شکل قدرتمند از تبلیغات کسب و کار آنلاین، درآمد کسب کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید.

https://hillbilly.ir/از-بازاریابی-اجتماعی-برای-کسب-درآمد-و-پ/feed/ 0

12345678910
last